środa, 15 lipca 2015

MATCH #1

Jezu!!! Wreszcie!!! Już myślałam, że nigdy się nie doczekam żadnej rodziny. Kategorycznie muszę zmienić filmik na roomie a na profilu w CC w ogóle dodać jakikolwiek bo do tej pory nie mam. Baaardzo długo nie miałam żadnego matchu i zaczynałam tracić już nadzieję i nastawiać się trochę bardziej na studia, bo dostałam się do Warszawy. Dzisiaj zawiozłam papiery, wracam do domu, myślę aa co mi szkodzi zobaczę room może akurat coś będzie i jest!
Chociaż od razu muszę powiedzieć, że to perfect match nie będzie. Jest niestety za mało plusów a zbyt dużo minusów.



MIEJSCE: Glen Gardner, New Jersey 
HM: zostaje w domu
HD: własna firma
DZIECI: G1, B2, G9, B12
ZWIERZACZKI: brak

Host mama jest polką z tego co widzę po nazwisku. Starszy chłopiec ma ADHD i w liście tłumaczą, że mogą być z nim problemy, że potrzebuje dużo cierpliwości i żeby nie brać do siebie jego czasami agresywnego zachowania. Dwójka starszych dzieci chodzi do szkoły, opieka jest praktycznie tylko nad dwójką tych młodszych. Host dad często podróżuje, często wyjeżdża na cały tydzień lub dwa. Zazwyczaj on odwozi dzieci rano na przystanek, host mom je odbiera o 16 a au pair siedzi w tym czasie z dwójką małych. Dzieci na zdjęciach są naprawdę fajne :) W mojej opinii wyglądają na grzeczne a już dwa małe szkrabki to takie słodkości, że mam ochotę wyściskać!:D Młodszy chłopczyk też niedługo ma zacząć chodzić do szkoły od 9 do 15 więc wtedy opieka tylko nad najmłodszą. Przeprowadzili się do tego miasta 2 lata temu,  godzina drogi do NYC, w pobliżu znajduje się college. Będą potrzebować też au pair w piątkowe lub sobotnie wieczory kiedy będą chcieli razem gdzieś wyjść. Często odwiedzają członków rodziny lub przyjaciół i zapraszają też au pair. Potrzebują radosnej, zorganizowanej osoby, która będzie przygotowywała posiłki dla dzieci. 

Dostałam od nich mejla żebym zapoznała się z ich aplikacją i napisała im czy jestem zainteresowana, ale chyba im odmówię... Wiem, że to dopiero moja pierwsza rodzina, ale nie wybiorę takiej, która mi się nie podoba nie? Mam jeszcze 1,5 miesiąca czasu poszukiwań, sporo więc dam radę ;) Napiszę im chyba jakoś ładnie, że zasługują na kogoś fajnego ale chyba do siebie nie pasujemy itp.

5 komentarzy:

  1. Opisywałaś ten match gdzieś na Facebooku? Mam ogromne wrażenie, że wczoraj już czytałam o tej rodzinie. Skoro nie czujesz "tego" to nie warto tracić czasu na rozmowy. Chociaż z drugiej strony lepiej jest "zdobywać" doświadczenie w rozmowach na Skype :D Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie opisywałam go na fejsie bo dopiero dzisiaj weszli mi na profil :) Ale z tego co wiem to kilka innych dziewczyn miało tę rodzinę na profilu. No niestety nie podobają mi się i już napisałam im wiadomość, że do siebie nie pasujemy. No 4 dzieci to dla mnie zdecydowanie nie :( Dzieks :)

      Usuń
  2. ja miałam tą rodzinkę na profilu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik jest ważny! Większość rodzin, z którymi rozmawiałam mowila, ze zwrócili na mnie uwagę wlasnie przez niego :D
    1,5 miesiąca to jeszcze duuzo czasu, ze spokojem znajdziesz perfect match ! (Oby to LA haha :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wieeem własnie! w APIA mam taki beznadziejny gdzie tylko siedze i gadam haha a w CC nie mam w ogole! musze to zalatwić w ciagu kilku dni :D
    nooo LA na bank !!! :D:D:

    OdpowiedzUsuń