środa, 29 lipca 2015

MATCH #5

Wiem, że kolejna notka miała być o planach na przyszłość, miałam opowiedzieć co się u mnie zmieniło :D ale nie zdążyłam jej napisać a mam matcha, który chcę opisać jako tako.
Jeszcze co do poprzedniej rodzinki z Wisconsin. Napisałam im szczerze, że prawdopodobnie czas w którym oni by chcieli żebym przyjechała mi nie będzie odpowiadał. Host mama odpisała mi dzisiaj, że dziękuje za szczerość i, że powodzenia, ale nadal siedzą mi na profilu. 
Tak btw to pierwszy raz mam 2 rodzinki na profilu jednocześnie :D:D fajnie!

Okeeej match #5




MIEJSCE: Germantown, Tennessee
HM: ?
HD: ?
DZIECI: B8, B6, B3, G2months
ZWIERZACZKI: brak

Hmm.. no cóż nie wydaje mi się, by to był perfect match.Hindusi. Zdjęcia superowe, dzieci śliczne, chociaż najmłodszej dziewczynki na zdjęciach nie ma. Mieli wcześniej au pair z Australii, która przedłużyła pobyt o 6 miesięcy i piszą, że mają cudowne doświadczenia. Opieka nad całą czwórką dzieci. Dwójka starszych chłopców jest w szkole od 8:45 do 16. Ogólnie praca od 8 do 17 jakoś tak. Na tygodniu jest cerfew, w weekendy nie. Au pair może wtedy robić co jej się podoba :D Bardzo dużo podróżują. W liście napisali nawet jakie miejsca odwiedziła poprzednia au pair haha. Szukają au pair na początek września. Opisali dokładnie pokój au pair, że jest duży z garderobą, prywatną łazienką, telewizorem. Mieszkają na przedmieściach, jakieś 10 minut od Memphis. Dają samochód dla au pair :D

Wydają się być fajni, z tego co widać po liście i zdjęciach, ale ja naprawdę nie wyobrażam sobie opiekowania się 4 dzieci  w tym 2miesięcznym niemowlakiem! 

2 komentarze:

  1. Rozkręca się u Ciebie!
    Ja sobie ciężko wyobrażam zajmowanie całą moją trójką na raz (co mam nadzieje nie będzie się często zdarzać), a co dopiero czwórką :O Takie au pair powinny mieć więcej płacone haha

    OdpowiedzUsuń