poniedziałek, 20 lipca 2015

MATCH #2

No i jest match nr 2 z APIA! :) Rodzinka dużo lepsza od tej poprzedniej, ale czy będzie perfect match? hmm no zobaczymy! 


MIEJSCE: Concord, California
HM: robi magisterkę z pielegniarstwa
HD: pracuje w: natural gas utility company 
DZIECI: G5, G1, G1 
ZWIERZACZKI: pies

Nie słyszałam nigdy o tym mieście w Californii ale jest całkiem spoko ponad 125 tys ludzi więc raczej nie wiocha. 30 minut do San Francisco. Mówią, że jest dużo rzeczy do roboty, że jest dobrze rozwinięty transport publiczny, mają też college.  Ze starszą dziewczynką podobno nie ma problemów, jest bardzo inteligentna i "łatwa do opieki" :D. Młodsze dziewczynki w momencie przyjazdu au pair będą miały prawie roczek, obecnie zaczynają już powoli chodzić :) W domu mieszka też tato hostki razem ze swoim labradorem co może być plusem lub minusem. Rodzinka ma też jeszcze jednego swojego pieska. Z racji tego, że hostka jeszcze studiuje to jej rozkład zajęć często się zmienia. Host dad pracuje od 7:30 do 18. Ogólnie typowy dzień au pair to od 7 do 17 co wydaje mi się być naprawdę dłuugo, ale starsza dziewczynka od tego roku idzie do przedszkola więc praktycznie tylko opieka nad bliźniaczkami.  Jeden dzień w miesiącu w weekend też au pair siedzi z dziećmi jak rodzice wychodzą na randkę:D Piszą, że będą tak układać schedule, żeby pasowało wszystkim bo wiedzą, że au pair też chce mieć sporo wolnego czasu, żeby korzystać z tego roku w Ameryce. 
Ogólnie list dosyć krótki i nie ma zbyt dużo informacji. Zdjęcia są naprawdę słodkie i wyglądają na szczęśliwą rodzinkę ;) 
Napisali do mnie mejla, że szukają au pair na końcówkę sierpnia i czy jestem zainteresowana. Odpiszę im za chwileczkę, że jestem zainteresowana i że chciałabym umówić się z nimi na rozmowę czy coś ;) 

Co do pierwszej rodzinki to od razu napisałam im, że chyba do siebie nie pasujemy, że nie jestem pewna czy dałabym radę sobie z 4 dzieci. Więc życzyliśmy sobie powodzenia i praktycznie od razu zeszli mi z profilu.

4 komentarze:

  1. Fajna rodzinka , trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzina wydaje się być świetna ! Trzymam moocno kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej nie trzymaj bo to nie LA hahahhahahhahha :D:D
      jutro pierwszy skype z nimi!!!

      Usuń