czwartek, 18 czerwca 2015

Otwarty room APIA

Wreszcie wreszcie wreszcie! Otworzyli mi room w APIA! Trochę czasu minęło... ale strasznie cieszę się, że mogę już szukać rodzinki :) Cudownie było zobaczyć mejla z wiadomością: 
 
Dear Ola,
You have been accepted onto the Au Pair in America program.

Zgłosiłam się do agencji 6 marca
Porządnie ogarniać aplikację zaczęłam pod koniec kwietnia - początek maja
Interview miałam 29 maja
Moja aplikacja została wysłana do Warszawy 3 czerwca
Do Londynu została wysłana 17 czerwca
18 czerwca po godzinie 18 otworzyli mi room

Teraz tylko czekam z nadzieją, że jakąś rodzinkę będę mieć na profilu :)

Co do CC - nadal czekam, muszę ogarnąć jeszcze te referencje, ale myślę, że na dniach wszystko też się już ogarnie.

8 komentarzy:

  1. Super, teraz życzę samych cudownych matchy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! :D to czekanie jest najgorsze.. ;/ ale na szczęście już za Tobą. :D trzymam kciuki za mnóstwo matchy i PM! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety teraz zapowiada się długie czekanie na match... :(

      Usuń
    2. Teraz będziesz co chwile sprawdzać pocztę i co chwilę odświeżać stronę. :D coś o tym wiem, będą matche! ;* muszą być! :D

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za szybki i idealny PM! :D mam nadzieję, że może będziesz gdzieś blisko mnie w Cali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. btw dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń