czwartek, 30 lipca 2015

MATCH #6

Heeeej!!! :)
Match, który opiszę jest z wczoraj. Pojawił się mniej więcej w takim samym czasie co match #5



MIEJSCE: Lemont, Illinois
HM: ?
HD: ?
DZIECI: G1month, B1month
ZWIERZACZKI: pies

Nie wiem o nich dużo bo na profilu jak ich chciałam dokładniej obczaić to nie mieli ani jednego zdjęcia ani listu. Hostka napisała szybko mejla w którym trochę wyjaśniła, dlaczego profil taki pusty :D Bliźniaki urodziły się dokładnie miesiąc temu :) Szukają au pair w czasie październik-grudzień. Hostka jest polką urodzoną w Stanach. Mają wieeelkiego psa. Do mejla dołączyła też kilka zdjęć bliźniaków a jakiś czas później te zdjęcia pojawiły się też na ich profilu i kilka innych.

Co o nich myślę? Po zdjęciach wydają się być sympatyczni ale to prawie tak jak wszyscy haha :D dzieci to dla mnie na plus w razie przyjazdu w październiku miałyby 3,5 miesiąca więc jak dla mnie ok, ale nawet i październik to jest dla mnie zbyt późno. Lokalizacja też na minus i host mama polka to też raczej dla mnie minus.  Więęc.. i to perfect nie będzie :)

4 komentarze:

  1. oo mój 15 match , u mnie też perfect to nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. matka polka to slaby pomysl. nawet jesli gada tylko po angielsku to jednak jedziesz tam poznawać amerykanska kulture a jak jest polka to juz to nie bedzie w 100% amerykanska kultura ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak przyjazne nastawieniem do rodaków??? Tylko nie szukaj później polskich Au Pair koleżanek: "juz to nie bedzie w 100% amerykanska kultura"!!!

      Usuń
    2. Ja akurat mam przyjazne nastawienie do rodaków :D ale jednak będziemy tam tylko rok, Polakami otaczać się będą przez całe późniejsze życie a w USA będę tylko 1 rok.

      Usuń