czwartek, 23 lipca 2015

MATCH #3

Jest trzecia rodzinka :) Ale raczej nic specjalnego, nawet jakoś szczególnie nie ucieszyłam się z tego matcha :D to moja pierwsza rodzinka z CC.



MIEJSCE: Houston, Texas
HM: ?
HD: ?
DZIECI: G13, G2, G2
ZWIERZACZKI: brak

Kolejne bliźniaczki w moim matchu :D Słuchajcie, nic o nich nie wiem. Albo to ja mam jakieś problemy techniczne albo oni na serio nie mają na swoim profilu ani żadnych zdjęć ani nawet listu :O Praktycznie nic więcej o nich nie wiem. Poczekam, zobaczę jak się rozwinie sytuacja. Jeśli nie napiszą do mnie mejla, ja to zrobię.

Co do rodzinki #2. Bardzo ich polubiłam. Uważam, że są przesympatyczni, dzieciaczki też ekstra! Ale jest kilka minusów, które przysłaniają to jak fajni są! Brak samochodu jest największym z nich. Na początku nie przejęłam się tym jakoś specjalnie, jednak po głębszych przemyśleniach stwierdziłam, że nie pojadę do rodzinki bez auta. To jednak ważna kwestia jeśli chodzi o mieszkanie w Stanach. Plus baaardzo dużo pracy tam by było. Jednak chyba nie dla mnie, ale naprawdę baaardzo fajni tak ogólnie :)

3 komentarze:

  1. Masz szczęście do bliźniaków! :)
    W CC tak podobno bywa że rodziny nie mają uzupełnionych profili. I nigdy nie bierz rodziny bez auta zwłaszcza tutaj w Cali. Masakra.. uwierz hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo w takim razie dobrze, że ich odrzuciłam!:D

      Usuń