poniedziałek, 26 września 2016

2 TYGODNIE... WALIZKI + JAKIE PREZENTY ??

Do mojego wyjazdu zostało już tylko 14 dni!!! Podekscytowanie zmieniło się w niepokój i strach a na samą myśl o zostawieniu bliskich tu w Polsce mam ochotę wybuchnąć płaczem! Dodatkowo wydaje mi się, że jestem strasznie do tyłu z tymi wszystkimi załatwieniami, więc postanowiłam wreszcie wziąć się w garść. Miałam sporo problemów z formularzem medycznym; jeździłam do lekarki chyba z 10 razy aż wreszcie udało się wypełnić to dobrze (a przynajmniej taką mam nadzieję) Jutro jadę do Warszawy i zawiozę brakujące dokumenty (czyli formularz medyczny i zaświadczenie o niekaralności). 
Zrobiłam też dzisiaj przelew za program. Zdecydowałam się wykupić rozszerzony pakiet medyczny ten za 1190zł ale ten podróże i sport odpuściłam. Trudno, ryzyk fizyk :D tak więc, zapłacić agencji musiałam 2580zł tym samym spłukałam się praktycznie z całej kasy :)
Kupiłam walizki! Zamówiłam je na allegro bo były ładne i tanie. Jednak nie zdziwiłabym się jeśli by nie przetrwały jednej podróży :P (puk puk) 


Nie kupiłam jeszcze żadnych prezentów i kompletnie nie mam pomysłu... na pewno będą to jakieś słodycze (są super krówki z mojego miasta, na papierku są opisane atrakcje turystyczne więc meega sprawa!) dla host taty pewnie jakiś alkohol, dla host mamy książka kucharska? ale kurna co kupić chłopcom 1,5 i 2,5?:D  
PS. Złapała mnie choroba, kicham, prycham i w ogóle kiepsko się czuję - dobrze, że teraz a nie za 2 tygodnie haha :D

2 komentarze:

  1. O jejku a przed chwilą jeszcze ja przechodziłam ten sam stres, a tu już ponad 3 miesiące mi stuknęło :O o nic się nie martw! Będzie dobrze :) Polecam jakieś malutkie drewniane układanki albo koszulki z Polską :) Bajki po Polsku/ Ang :) Jakieś misie z Polskim akcentem :D. Kolorowe książeczki, bo maluchy to uwielbiają! Życzę powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam prezenty, którymi będziecie mogli się wspólnie bawić z dzieciakami, więc na przykład polskie legendy po angielsku albo jakąś układankę :) Rodzice na pewno ucieszą się z czegoś słodkiego :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń