niedziela, 4 września 2016

CO Z MOJĄ WIZĄ?

Cześć! 
Dzisiaj notka taka typowo informacyjna :D bo dosyć często zdarza mi się usłyszeć pytanie czy mam już wizę. Otóż nie, nie mam jeszcze wizy. Papierki wizowe dostałam 23 sierpnia, przez pierwsze 2dni w ogóle się nie tykałam wypełniania tego wniosku online bo zwyczajnie nie wiedziałam jak mam się do tego zabrać. Udało mi się to wypełnić w kilka dni (tak, kilka dni:D bo miałam przerwę jeszcze na robienie zdjęcia wizowego - nie pytajcie jak wyszłam :P). Gdy udało mi się wypełnić wniosek online chciałam zapłacić. Na początku myślałam o banku pocztowym ale wybrałam jednak kartę debetową. No i od tej pory miałam kilka przygód :D w issue number zamiast wpisać 0 zostawiłam pustą rubrykę, zablokowało mi możliwość płacenia. Byłam w mega stresie, że pobierze mi wielokrotnie pieniądze z konta. Nie wiedziałam gdzie mam dzwonić w tej sprawie bo chyba jako tako infolinii ambasada nie ma, prawda? Napisałam w końcu na jakimś czacie gdzie Pani odpisała mi, że możliwość płatności została zablokowana na 24 godziny. Z racji, że to był piątek to postanowiłam przeczekać weekend, okazało się także, że miałam limit 500zł na karcie więc musiałam go zmieniać :D no i 29 sierpnia wreszcie udało mi się z sukcesem opłacić wizę a najbliższy termin wizyty w konsulacie to był dopiero 7 września... 
tak więc w środę jadę do Warszawy i mam nadzieję, że tę wizę dostanę. mam taką nadzieję! w dalszym ciągu nie załatwiłam jeszcze formularza medycznego, ale jutro jadę do lekarza. wypełniłam też pre-departure project online ale totalnie na odwal, niektóre rubryki zostawiłam wręcz puste :P

a to ośka na której będę mieszkać :D 

PS rodzinka nie odpisuje mi na mejla już 11 dni - powinnam zacząć się martwić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz