sobota, 13 sierpnia 2016

PERFECT MATCH! ♥

Wreszcie, wreszcie, wreszcie!!! Przyszedł czas również na mnie i ja też mam już swój perfect match! Mam nadzieję, że po moim przyjeździe rodzina będzie równie perfect co teraz! :) Miałam aż 71 rodzin i nr 62 okazał się być dla mnie szczęśliwy! Z chwilą gdy zobaczyłam ich po raz pierwszy na moim profilu już wiedziałam, że ja chcę do nich!!:D
Weszli mi na profil 27 lipca, nie dostałam od nich żadnej wiadomości więc sama postanowiłam napisać :) Dwa dni później odpisali i umówiliśmy się na rozmowę na skypie. 30 lipca pierwszy raz pogadaliśmy z kamerką. Stresowałam się jak przed egzaminem na prawko czyli BAAAARDZO. Ale wystarczyło żebym ich zobaczyła i od razu jakoś wyluzowałam. Cała rodzinka uśmiechnięta! ;) Gadaliśmy ok. 40 minut i po tej rozmowie ja już byłam pewna, że to jest mój PM. Oni rozmawiali jeszcze z innymi dziewczynami i mieliśmy pozostać w kontakcie mejlowym. Wymieniliśmy kilka mejli z pytaniami i odpowiedziami :D 6 sierpnia zauważyłam, że zeszli mi z profilu czym załamali mnie totalnie. Zdziwiło mnie to strasznie bo jeszcze tego samego dnia hostka pisała mi, że bardzo mnie lubią, napisałam więc mejla z pytaniem o co kaman. Odpisała, że nie wybrali jeszcze nikogo i nie ma pojęcia czemu zniknęli mi z profilu więc u mnie nadzieja odżyła :D W czwartek, 11 sierpnia dostałam od nich mejla z prośbą o skype #2. W sobotę 13 sierpnia pogadaliśmy chwilkę i po około 20 minutach powiedzieli, że mnie wybierają!!

Teraz trochę o nich...
MIEJSCE: San Diego, California (bajka!!! <3)
HM: ma swój własny biznes, otworzyła centrum aktywności dla kobiet po ciąży
HD: dyrektor w jakiejś tam firmie :D
DZIECI:  2 chłopców w wieku: 2,5 i 1,5 - jest między nimi tylko 11 miesięcy różnicy
ZWIERZACZKI: dwa przecudowne pieski!

Lokalizacja przede wszystkim cudo! 2 godzinki do Los Angeles. Rodzinka, która kocha zwierzęta a przede wszystkim psy, szukają au pair, która tak samo je kocha a nie tylko toleruje i pod tym względem bardzo się ze sobą zgadzamy! ;) Mieszkają bardzo blisko plaży.
Curfew - na początku miało nie być żadnego ale po rozmowie z LCC rodzinka doszła do wniosku, że jednak będzie :P jakoś 11-12 pm co jest średniee no ale jakoś wytrzymam :P
Samochód - tutaj kolejny minus ponieważ nie będę miała samochodu na własny użytek. Będziemy dzielić 2 auta na 3 osoby, ale dobra wiadomość jest taka, że host dad ze swojego korzysta rzadko, do pracy woli jeździć rowerem. Zgadzają się również na to, żebym mogła brać sobie auto na cały weekend od czasu do czasu i jechać  nim gdzieś w podróż:D:D
Rodzinka szuka obecnie nowego, większego domu i jakoś miesiąc może dwa po moim przyjeździe będziemy się przeprowadzać :) Ale w każdym z tych domów będę miała własny pokój i łazienkę ;)
Uwielbiają podróże, host tato dużo wyjeżdża służbowo. Powiedzieli mi na rozmowie nr 2 mega news, już jak wiedzieliśmy, że to perfect match, że następne wakacje czyli czerwiec-lipiec 2017 wyjeżdżają na ślub dobrego znajomego na HAWAJE a przy okazji na wakacje i chcą oczywiście bym im towarzyszyła :D Mają też rodzinę w Waszyngtonie i mają chyba w następnym roku ślub jeszcze gdzieś :D
Chcą bym była dla chłopców starszą siostrą i zdecydowanie członkiem rodziny.
Będę ich pierwszą au pair, ale brat hosta miał już ich ok. 10 więc wiedzą na czym to polega ;)
Chłopcy są przesłodcy! Młodszy z nich jest podobno bardzo "łatwy" do opieki, ze starszym jest troszeczkę trudniej, jest bardzo emocjonalny; dużo płacze, dużo się śmieje. Rodzice chcą jednak bym trzymała dyscyplinę, nie chcą ich zbytnio rozpieszczać.
Po skończonej rozmowie host wysłał mi 2 filmiki chłopców z pieskami :D
Jestem strasznie podekscytowana! Długo szukałam, długo na nich czekałam i było naprawdę warto!
Nie znam jeszcze dokładnej daty wylotu, będziemy to uzgadniać niedługo ale końcówka września- początek października :)



A na koniec mały bonusik, podliczyłam ile miałam rodzin z konkretnych stanów i prezentuje się to tak:
1. New Jersey - 9 rodzin
2. New York - 7 rodzin
3. Illinois, Virginia - 6 rodzin
4. Maryland - 5 rodzin
5. California, Texas, Pennsylvania - 4 rodziny
6. Arizona, Washington, Colorado, Massachusetts, Connecticut - 3 rodziny
7. Ohio, Missouri - 2 rodziny
8. Georgia, Maine, Indiana, Nebraska, New Mexico, Minnesota, Kansas - 1 rodzina

71 rodzin z 22 stanów

2 komentarze:

  1. AAAAAAAAAA GRATULUJE! Z tego co piszesz to rodzinka idealna ♥ mam nadzieje, że będzie jeszcze lepsza po przyjeździe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzina idealna ♥ Gratulacje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń