sobota, 13 sierpnia 2016

MATCHE #44-71

Heeeeej :)
ale mi głupio tutaj wracać po takim czasie nieobecności. Nie będę przepraszać bo raczej nie ma za co ale jestem trochę zła sama na siebie, że nie chciało mi się pisać :D Jednak pisanie ciągle tego samego zrobiło się już dla mnie tak nudne, że nie chciałam się do tego zmuszać. 
Ostatni match, który opisałam to #43 od tego czasu miałam ich jeszcze 28 z obu agencji. Kilka rodzinek było naprawdę bardzo fajnych z którymi miałam kontakt (głownie mejlowy) 
Nie zapisywałam sobie dokładnie żadnych informacji o nich więc nie jestem w stanie ich teraz szczegółowo opisać poza tym ta notka chyba byłaby najdłuższa na świecie :D Kilka z tych rodzin było z fajnych lokalizacji m.in: Dallas, Chicago, Seattle, dwie fajne rodzinki z Colorado, Nowego Meksyku i Kansas.

2 komentarze:

  1. Czy pośród tych rodzinek znalazł się twój PF?

    OdpowiedzUsuń