czwartek, 18 sierpnia 2016

DATA WYLOTU + ZAŁATWIENIA

Hej! :)
ZNAM JUŻ DATĘ SWOJEGO WYLOTU DO STANÓW :) Początkowo chciałam jechać w terminie 26.09-3.10 i na którąś z tych dat umawiałam się z rodziną. Jednak gdy zobaczyłam, że mam już zatwierdzony perfect match na profilu zauważyłam datę 10.10. Napisałam od razu do rodzinki czemu tak późno, odpisali mi, że niestety tylko tę datę i jeszcze 19.09 agencja zaproponowała. Zadzwoniłam od razu do konsultantki z Polski, która powiedziała, że prawdopodobnie wyczerpał się już limit miejsc na Orientation na 26.09 i 3.10 :( dlatego.... LECĘ 10 PAŹDZIERNIKA 2016 :)
Trochę późno dla mnie z racji, że potem chcę wracać na studia aleee co tam :D cieszę się, ponieważ tego samego dnia leci inna dziewczyna, z którą już gadałam i tak w ogóle będzie mieszkać ode mnie pół godzinki drogi samochodem! więc super, zawsze to raźniej :D 

Muszę załatwić na dniach zaświadczenie o niekaralności i formularz medyczny, ponieważ nie wstawiłam tego na room wcześniej, więc teraz na dniach czeka mnie trochę załatwiania. Czekam również na dokumenty wizowe, jak tylko przyjdą będę umawiać się na spotkanie w konsulacie :D Trzeba też zrobić "piękne" zdjęcie do wizy :D No i muszę również zrezygnować z CC, ponieważ nie wiem czy wcześniej wspominałam, ale rodzinkę znalazłam z agencji Au Pair in America :)


3 komentarze:

  1. Ahhh cudowne San Diego <33
    Masz może instagrama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mam. mój nick to olkenssss :)
      nie byłam tam do tej pory zbytnio aktywna, ale po moim wyjeździe NA PEWNO się to zmieni!:)

      Usuń
    2. mam nadzieje, że zbombardujesz nas zdjęciami! :)

      Usuń