czwartek, 7 kwietnia 2016

MATCH #9


MIEJSCE: Mamaroneck, NY
HM: finanse/bankowość
HD: finanse/bankowość
DZIECI: G5months :)
ZWIERZACZKI: pies

W aplikacji jest bardzo mało informacji. Jest pies, który jest z nimi już ponad 10 lat i jest traktowany jak członek rodziny, co mi się baardzo podoba! Dziewczynka w chwili obecnej ma 5 miesięcy więc na przyjazd au pair miałaby pewnie z 8 miesięcy, więc to jest dla mnie wiek idealny:D plus fakt, że tylko jedno dziecko- super! Na profilu nie ma żadnych zdjęć, listu również. Nic więcej o nich nie wiem:D Z tego co wygoglowałam to mniej więcej 40 minut do NYC. 

Jeszcze co do poprzednich rodzinek. Nie miałam jeszcze chyba takiego uczucia jak niektóre au pair opisują swoje perfect matche. Widzi się ich i czuje się to, że są świetni i, że to z nimi chce się spędzić ten cały rok. Ja do tej pory miałam chyba 2 lub 3 matche, które naprawdę mnie zainteresowały. Z jedną nie zdążyłam pogadać, bo szybko zeszli mi z profilu. Z innymi rozmawiałam, ale dużo dzieci, dużo pracy więc stwierdziłam, że szukam dalej:D Mam jeszcze sporo czasu, więc czekam na rodzinę, która naprawdę mnie zauroczy :)
Co do mojego roomu w APIA:) Brakuje mi tam jeszcze tylko filmiku + wstawienia skanów referencji, postaram się to ogarnąć w ten weekend i będę już umawiać się na interview.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz