środa, 13 kwietnia 2016

MATCH #11


MIEJSCE: Marietta, Georgia
HM: obecnie bez pracy
HD: coś z transportem
DZIECI: G9, G7, B8months
ZWIERZACZKI: kot i pies

 Rodzina do Marietty przeprowadza się dopiero w lipcu. Host mama na razie nie ma pracy, ale chyba szuka. Aplikacja nie jest wypełniona w całości, więc bardzo mało o nich wiem. Dodane tylko 1 zdjęcie. Praca od 8:30 do 17:30. Dziewczynki chodzą do szkoły więc do obowiązku au pair należałoby pomaganie z pracą domową. Weekendy wolne. Siostra hostki mieszka w Atlancie. Napisali w aplikacji, że chcieliby au pair powyżej 22 roku życia i która jakiś czas już była poza domem. Ja mam 20 :D Na razie się nie odezwali.
Wreszcie dodałam filmik na room w CC. Zajęło mi masę godzin, żeby go odpowiednio zmontować chociaż cały filmik polega na tym, że siedzę i mówię:D Co do roomu w APIA to brakuje mi tylko filmiku, chciałam go wczoraj dodać, ale miałam jakieś problemy z tym związane więc napisałam do konsultantki. No i jakoś na początku przyszłego tygodnia będę już miała interview :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz