środa, 27 kwietnia 2016

MATCH #16


MIEJSCE: Danville, California
HM: coś z architekturą
HD: coś z farmacją
DZIECI: B6, B4 + dzieciątko narodzi się we wrześniu
ZWIERZACZKI: brak

 Bardzo mało informacji na roomie, żadnych zdjęć nie mają. Napisali, że potrzebują kogoś z biegłym angielskim bo trzeba będzie pomagać dzieciom w szkole itp, kogoś kto dobrze gotuje i z chęcią wykonuje drobne prace domowe:D to na pewno nie jestem ja, a mój angielski to biegły na pewno nie jest. od razu im to napiszę, więc pewnie szybko zejdą mi z profilu
co do rodziny z dwoma host mamami strasznie długo siedzieli mi na roomie, pisała też do mnie konsultantka z Bostonu, że są zainteresowani rozmową ze mną, no ale.. to nie mój był match dla mnie.
plus odbyłam interview w APIA w tamten czwartek, więc czekam na otwarcie roomu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz