środa, 6 kwietnia 2016

MATCH #8


MIEJSCE: Kensington, Maryland
HM: coś z Internetem:D
HD: coś z farmaceutyką
DZIECI: G3 + dzieciątko urodzi się pod koniec kwietnia
ZWIERZACZKI: brak

45 minut do Washington DC, napisali sporo o tym, że 15 minut od nich jest stacja kolejowa z której można jeździć, więc podejrzewam, że samochodu dla au pair nie ma. Praca od 8 najczęsciej do 17:45, ale jednego dnia do 20:45. W niedzielę od czasu do czasu również praca, jeśli rodzice będą chcieli wyjść sobie na randewu:D ale nie więcej niż 2 razy w miesiącu. Host-dad pochodzi z Brazylii. Po zdjęciach widać, że raczej przeciętna rodzina pod względem finansowym:D To jest kolejna rodzinka, która jakoś no nie poruszyła mnie. Są i jest ok, ale nie czuję chemii w ogóle.

4 komentarze:

  1. "Po zdjęciach widać, że raczej przeciętna rodzina pod względem finansowym:D" - Czy na pewno zgłosiłaś uczestnictwo we właściwym programie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak naprawdę to nie miałam tego na myśli :D każdy kto się interesuje programem au pair wie, że biorą w nim udział rodziny bardziej bogate i mniej. Rodzina nr #7 wstawiła takie zdjęcia, że od razu rzuciło się w oczy, że są z kategorii tych bogatszych, tę obecną porównałam do poprzedniej i dlatego taki wniosek mi się nasunął, dlatego tak napisałam :) ale jak dokładniej przeczytasz to zauważysz, że nigdzie nie napisałam, że fakt iż nie są bogaci mi przeszkadza. najważniejsza jest dla mnie rodzina pod względem charakterów + lokalizacja w jakiej mieszkają, warunki mieszkaniowe nie obchodzą mnie i nie są na liście moich priorytetów.

      Usuń
  2. Zgadzam się! Dzięki za odpowiedź! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń