piątek, 20 maja 2016

MATCH #28


Miałam jeszcze jeden match ale nie zdążyłam nic zobaczyć bo siedzieli mi tylko kilka godzin. Jedyne co wiem to to, że byli z Illinois. Rodzinka z którą jestem umówiona na rozmowę w niedzielę zeszła mi z profilu, więc w sumie nie wiem co o tym myśleć.

MIEJSCE: Longmeadow, Massachusetts
HM: coś ze szkolnictwem
HD: ?
DZIECI: B6, G1
ZWIERZACZKI: pies

Chyba nie ma żadnego curfew, napisane jest tylko aby nie palić. Można przyjmować gości. Chłopiec chodzi do szkoły 5 dni w tygodniu. Rodzinka żydowska, aczkolwiek nie mają jakiejś specjalnej diety. Obchodzą i żydowskie i katolickie święta. W niedalekiej przyszłości mają przenosić się do Nowego Yorku. 5 minut do Springfield, godzinka do Bostonu, 2 godziny pociągiem do NYC. Weekendy wolne. Godziny pracy od 8 do 17. 
W CC praktycznie ciągle pojawiają mi się nowe rodziny. Jedna rodzinka zejdzie, kolejna pojawia się dosłownie za chwilę. w APIA na razie 2 rodziny i to byłoby na tyle.

2 komentarze:

  1. jak tam z #27?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nimi umówiona na rozmowe jutro, ale ogólnie zeszli mi z profilu,więc w sumie nie wiem czy jest aktualna:D

      Usuń