wtorek, 17 maja 2016

MATCH #25 i #26

Mam wreszcie pierwsze rodzinki z APIA! Musiałam czekać kilka dni, ale za to rekompensata: dwie naraz!:D więc match #25


MIEJSCE: Huntington, New York
HM: ?
HD:?
DZIECI: G5months, B1
ZWIERZACZKI: piesek,kotek,ptaszek :D

Aplikacje rodzin w APIA nie są tak rozbudowane jak w CC. Właściwie wszystkiego można dowiedzieć się z listu, którego ta rodzinka niestety nie ma. Zdjęć również żadnych, ale napisali dosyć długiego mejla z kilkoma informacjami :) Host-mama jest w połowie polką, rodzina od strony ojca - wszyscy Polacy:D Host-dad jest z Irlandii, więc widzę typowa amerykańska rodzinka :P Zapytali czy byłam kiedyś długo poza domem i, że mają też 2 starsze kandydatki, ale wydaje im się, że jestem dla nich idealna no i chcą gadać na skejpie. 

a teraz match #26, który pojawił się dzisiaj rano


MIEJSCE: Dana Point, California
HM: pracuje w jakimś tam biurze
HD: software engineer
DZIECI: G7, G3,5 G10months
ZWIERZACZKI: pies

Mieszkają w pięknym miejscu - Dana Point, tylko 1.5 mili od plaży. Podobna najstarsza dziewczynka ma dosyć silny charakterek :P Obecnie mają au pair z Polski, z której są bardzo zadowoleni :) Bardzo im zależy na dobrym prowadzeniu samochodu - po przyjeździe trzeba będzie zdać stanowe prawko. Też napisali meeega długą wiadomość. Szukają au pair na 22 sierpnia. W ogóle czytałam ten mejl chyba z pół godziny - takii dłuugi. Wypisali mi też różne szczepienia i zapytali czy na pewno je mam :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz