środa, 4 maja 2016

MATCH #19 i #20

Jeśli chodzi o match #19 to nie wiem o nich totalnie nic, dlatego, że siedzieli mi na profilu tylko 3godziny i w tym czasie nie zdążyłam wejść i nawet ich obczaić. Wiem tylko, że byli z Highland Park, Illinois. (Rok temu gdy szukałam rodziny też miałam match stamtąd (może Ci sami?:D))

a teraz match #20

MIEJSCE: Fairfax Station, Virginia
HM: coś ze szkolnictwem
HD: ?
DZIECI: G7, B5, G4, G1
ZWIERZACZKI: piesek

Suuper rodzinka na zdjęciach. 40 minut do Washington DC. Szukają au pair na 5 sierpnia. Jest samochód dla au pair. Weekendy całkowicie wolne. Praca zazwyczaj od 7 do 15-16. Mieli wcześniej au pair z Brazylii, Meksyku i Niemiec i mają same pozytywne wrażenia. Chcą by au pair była częścią rodziny. Wydają się być cudowni, ale ta ilość dzieci troszeczkę odstrasza :( 
PS. 2 tygodnie temu miałam interview z APIA więc ciągle czekam na otwarcie roomu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz