środa, 18 maja 2016

MATCH #27


Nie bardzo miałam jakie zdjęcie wstawić, wyskakują same wille :D

MIEJSCE: Lloyds Neck, New York
HM: coś z medycyną
HD: coś z medycyną
DZIECI: B2 i oczekiwane dzieciątko w grudniu :)
ZWIERZACZKI: 2 cudowne yorki! <3

Nie wiem czy to przypadkiem nie jest jakiś błąd z tymi trojaczkami, bo w całej aplikacji piszą o drugim oczekiwanym dziecku a z kolei w tych informacjach ogólnych jest 3 unknown dzieci:D Co za dom!!!!! Meega willa z basenem, przecudowne psy! Prześliczny chłopczyk i sympatyczni rodzice! Nazwisko trochę jakby włoskie. Nie mieli wcześniej au pair. Dają samochód dla au pair i mówią, że może robić co chce w jej dniach wolnych, nie ma też żadnego curfew! :D Au pair dostanie łazienkę dla siebie. Mieszkają 5 minut od plaży i różnych parków. 10 minut do przeróżnych restauracji, sklepów itp. 45 minut do Manhattanu :D W jesieni chłopiec zaczyna przedszkole 3 razy w tygodniu. Schedule rozpisany od poniedziałku do piątku od 8 do 17 co jest myślę całkiem ok. Weekendy całkowicie wolne. Host-babcia (:D) jest wolna więc czasami jeśli będzie taka potrzeba może przyjść zaopiekować się dziećmi :) Host mama pracuje jeden weekend w miesiącu, więc au pair wtedy musi pracować, ale może mieć w zamian 2 dni wolne w tygodniu, co jest bardzo w porządku jak dla mnie jeśli chodzi o tylko 1 weekend w miesiącu. 
Chyba pierwszy raz rozpisałam się tak dużo na temat jakiegoś matchu, ale jak pewnie domyślacie się, baaaaardzo mi się podobają !!! Modlę się, żeby to był błąd z tymi trojaczkami bo tak jak wcześniej wspomniałam ciągle piszą tak jakby o jednym. Jeśli się okaże, że to niestety prawda i będą trojaczki no to odmówię im- nie zwariowałam jeszcze :P

EDIT!!! Host-mama napisała mi mejla i tak jak myślałam, z tymi trojaczkami był błąd :) w grudniu narodzi się tylko jedno dziecko :) podobają mi się!!! więc umówię się z nimi na rozmowę :)

1 komentarz: