poniedziałek, 28 marca 2016

MATCH #5


MIEJSCE:East Islip, New York
HM: radca prawny
HD: coś z komputerami
DZIECI: G2, G6months
ZWIERZACZKI: kot

Nie znam dokładnej lokalizacji, ponieważ nie dostałam mejla na pocztę, że mam rodzinę na koncie, a to zawsze tam było napisane skąd dokładnie jest rodzina :) Oni w swojej aplikacji mają tylko informację, że to jest 1,5 godziny do NYC. Rodzinka z którą nie czuje żadnej chemii, moim zdaniem najmniej pasująca do mnie z tych wszystkich, które miałam do tej pory, dlatego nie zamierzam do nich pierwsza pisać, ale szczerze mam nadzieję, że szybko zejdą mi z profilu, żebym mogła być dostępna dla innych rodzin. Szukają au pair, która będzie bardzo flexible :D Chcą kogoś kto będzie spędzał z nimi dużo czasu :) 

Edit: 31.03.2016 - 13:48  Znam już dokładną lokalizacją, ponieważ WRESZCIE doszedł mi mejl z informacjami z tym matchem.  Rodzina siedzi mi już kilka dni na roomie, żadna ze stron się do siebie nie odzywa :P więc chyba własnoręcznie zrzucę ich z profilu dzisiaj :) bo nie podobają mi się, a blokują mi tylko profil

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz