czwartek, 24 marca 2016

MATCH #4

Co do rodzinki #3 z którymi chciałam pogadać. Spóźniłam się trochę i nie zdążyłam do nich napisać przed tym jak zeszli mi z profilu, no trudno. Widocznie tak miało być :D


MIEJSCE: Fair Haven, New Jersey
HM: ?
HD: ?
DZIECI: B3, G1
ZWIERZACZKI: brak

Kolejna rodzina o której nie wiem praktycznie nic bo mają pusty profil. Napisali, że host rodzice pracują w NYC, ale z ich miejsca zamieszkania to prawie 1,5 godziny drogi więc nie wiem:D Nazwisko mamy polskie, taty za to włoskie więc typowa amerykańska rodzinka to to na pewno nie jest. Żadnych zdjęć na profilu ani listu :( Starszy chłopczyk chodzi do przedszkola, więc praca praktycznie nad dziewczynką. Nie będę się pierwsza do nich odzywać no bo nie porwali mnie swoją aplikacją :D

EDIT 26.03.2016 - 23:33 Po jakimś czasie nie odzywania się ani oni do mnie ani ja do nich podjęłam dzisiaj decyzję o zrzuceniu ich z mojego profilu :D I dobrze, bo nie podobali mi się jakoś bardzo :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz