piątek, 18 marca 2016

MATCH #1

Tak tak tak mam match #1 z CC bo mam tam już room otwarty a nawet nie mam jeszcze wstawionego filmiku! Więc cieszę się bardzo :)




MIEJSCE: Phoenix, Arizona
HM: coś z księgowością
HD: pracuje w produkcji
DZIECI: G3,5 B1,5
ZWIERZACZKI: pies

Mama polka co od razu dla mnie jest minusem, napisała coś w stylu, że chciałaby kogoś kto potrafi mówić po polsku, więc podejrzewam, że będzie oczekiwała, żeby uczyć trochę dzieci. Dla mnie to na nie kompletne bo chcę jechać do amerykanów, żeby uczyć się języka :) Pracy sporo bo starsza dziewczynka nie chodzi jeszcze do przedszkola więc całe dnie spędzane z dwójką dzieci. Łącznie wychodzi 43 godziny tygodniowo. Niedziele wolne, w soboty praca 3 godziny. Samochód dzielony z host-mamą. Na zdjęciach wydają się być super - dzieci tak przepiękne i przesłodkie, że nie mogłam się napatrzeć! Lokalizacja baardzo fajna, ale też nie wiem czy do końca dla mnie. W wakacje średnia temperatura w Phoenix to ponad 40 stopni :D Dostałam od nich mejla czy chciałabym porozmawiać na skejpie, ale mimo, że wydają się być super, fajna lokalizacja, dzieci ilość też odpowiednia wiek również to jednak jest kilka minusów, przede wszystkim ta mama polka i brak samochodu:D Tak w ogóle to jestem zaskoczona, że pojawiła się u mnie na roomie jakaś rodzina, bo nie mam wstawionego jeszcze filmiku, więccc suuuper!;)

2 komentarze:

  1. też nie mam filmiku i też miałam jedną rodzinkę. i też uważam, że przyjazd do rodziny, gdzie chociaż jeden rodzic jest Polakiem, nie jest dobrym pomysłem

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja nieciekawie bo mniej byś się nauczyła języka, ale fajnie że już bez filmiku rodzinka ;)

    OdpowiedzUsuń