czwartek, 6 sierpnia 2015

MATCH #9

Szybkie info o matchu nr 9!


MIEJSCE: Ashland, Massachusetts
HM: coś związane z bankiem
HD: coś związane z bankiem
DZIECI: G7, B2, B9months
ZWIERZACZKI: brak
 
40 minut do Bostonu. Mieszkają na spokojnym osiedlu, blisko brazylijskiej społeczności :D Au pair dzieli łazienkę z dziećmi. Dają dla au pair samochód. Chcą żeby au pair sprzątała po dzieciach i robiła ich pranie. Dużo pracy. Od poniedziałku do piątku po 9 godzin co wychodzi równe 45 godzin tygodniowo. Weekendy całkowicie wolne. Host mama chyba nie jest rodowitą amerykanką co widać częściowo po dzieciach bo są bardzo latynoskie ;) Mają tylko 1 zdjęcie na profilu a ich list składa się z dosłownie kilku zdań :D

Znowu nie jestem zachwycona:D Ostatnio tak sobie pomyślałam, że chyba mam zbyt wygórowane oczekiwania co do host rodzinki. Nie chcę dużej ilości dzieci ani mieszkania w beznadziejnym miejscu. Chyba będę czekała naprawdę długo :) No ale to nic!!
Pozdrowionkkaaa


PS. Co do poprzednich rodzin. Prawie wszystkim po kolei odmawiam bo naprawdę nie chcę tracić ich czasu bo wiem od razu, że do nich nie pojadę. Wyjątkiem była rodzinka #2, która podobała mi się i z nimi gadałam. A tak jeśli wiem, że nie podobają mi się to wolę, żeby ten czas, który mieliby mi poświęcić , poświęcili innej dziewczynie, której się podobają. 
Rodzinka #8 chciała gadać przez telefon, ale odpisałam, że przepraszam ale chyba to nie to. 

2 komentarze:

  1. Rozkręca się u Ciebie! Z tymi wygórowanymi oczekiwaniami to tak jest, ja też chciałam max 2 dzieci i samochód, a wyszło jak wyszło haha

    OdpowiedzUsuń
  2. A i ja miałam okres, ze rozmawiałam z rodzinami tylko, ktore mi się podobają. Potem zaczęłam ze wszystkimi i nie nadążałam! Rodziny mnie wybierały albo chciały drugiej rozmowy, a ja nie wiedziałam co robić :p W każdym razie rozmawiaj tez z tymi rodzinkami, ktore nie są 'idealne', nawet jeśli coś tam Ci się nie podoba, na rozmowie mogą okazać się cudowni i będziesz chciała do nich jechac! ja tak miałam z moim PM :D
    Powodzenia i cierpliwości ! :*

    OdpowiedzUsuń