poniedziałek, 3 sierpnia 2015

MATCH #8

Jest 8 rodzinka, ale znowu bez szału! Słaaba lokalizacja i 4 dzieci... odpadają na starcie. Zgodziłabym się na 4 dzieci tylko wtedy jeśli mieszkaliby w LA :D



MIEJSCE: Gaithersburg, Maryland
HM: siedzi w domu
HD: coś związane z medycyną
DZIECI: G7, B5, B2, G2
ZWIERZACZKI: brak

Mieszkała u nich i pracowała dziewczyna z Brazylii przez 9 miesięcy, ale chyba nie była ich au pair. Potem wyszła za mąż i jej mama mieszkała u nich przez pół roku! :D Bliźniaki będą prawdopodobnie zaczynać przedszkole w tym roku! Obowiązki standardowe. Obudzić, nakarmić, ubrać, pomóc w toalecie porannej. Dwójka starszych dzieci chodzi do szkoły 2 minuty od domu ;) Bliźniaki będą chodzili na zajęcia do 12:30. Host dad pracuje w domu, ale zaznaczają, że jeśli pracuje to znaczy, że naprawdę pracuje więc tak jakby nie było go w domu. Mama też  zostaje w domu co jest wielkim minusem.  Au pair ma pokój w piwnicy i swoją łazienkę. 30 minut do Waszyngtonu samochodem. Podobno jest co robić. 

Zdjęcia, które mają na profilu jakoś uważam, że średnio zachęcające :D

Nie odezwali się do mnie na razie, ale ja też chyba pierwsza nie zamierzam, a po 24 godzinach chyba od razu ich zrzucę z profilu. 4 dzieci byłaby akceptowalna przy zaaajebistej lokalizacji! Tego tutaj nie ma.


2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za znalezienie PM! :)
    Tak poza tym zmieniłaś filmik na room'ie, bo się nie doczytałam w poprzednich postach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee w końcu nie zmieniłam i przeklinam się za to!!! ale na myśl o kręceniu nowego mdli mnie hahah :D jestem w dwóch agencjach i jednej nie miałam w ogóle filmiku. więc po prostu wstawiłam ten mój beznadziejny z tamtej agencji i teraz w obu agencjach mam ten sam słaby haha

      Usuń