środa, 19 sierpnia 2015

MATCH 11#? i MATCH #12

Match #11 pojawił się na moim profilu już bardzo bardzo dawno temu, ale nie opisywałam go bo ta notka trwałaby 2 linijki :P A to dlatego, że miałam tą samą rodzinkę w APIA a teraz pojawiła się w CC :) Była to rodzinka z bliźniakami miesięcznymi, matką polką z Illinois. Nie chciałam opisywać ich drugi raz, więc nie wiem czy można ich nawet uznać za match #11.

Match #12:


MIEJSCE: Scotts Valley, California
HM: pracuje w finansach
HD: Manager in Construction at a Hospital
DZIECI: B3, B1,5, B1,5
ZWIERZACZKI: kot

Host tato pochodzi z Chin. Mieszkają 5 mil od Santa Cruz. 45 minut do Monterey :) Zaraz obok domu jest park z fajnymi szlakami. Rodzina spędza dużo czasu razem. Gotują razem, chodzą na spacery, chodzą do restauracji, odwiedzają znajomych. Host tato ma 4 siostry, które mieszkają godzinę od nich i mają swoje dzieci. Są bardzo religijni, chodzą do kościoła co niedzielę. Potrzebują dobrego kierowcy i kogoś kto od czasu do czasu będzie uczył ich polskiego. 
Wydają się być bardzo fajni, ale... ja już praktycznie podjęłam decyzję co do mojego wyjazdu do Stanów... napiszę o tym w następnej notce. Tym razem obiecuję!! :)

3 komentarze: