wtorek, 11 sierpnia 2015

MATCH #10

Co ja mam z tymi bliźniakami?! :D



MIEJSCE: Highland Park, Illinois
HM: zostaje w domu
HD: works for a Software Company
DZIECI: G1, B1, G0, G0
ZWIERZACZKI: brak  

Takich dzieci na zdjęciach to jeszcze nie widziałam hahah śmieszne i słodkie! ale mój Boże! dwie pary bliźniaków poniżej 14 miesięcy to już naprawdę poważna przesada :D Mama jest w domu, ona też się nimi opiekuje i potrzebuje kogoś do pomocy.  1 mila do plaży, dwa bloki dalej parki i jakieś restauracje. Mama zostaje w domu, tata pracuje 5 minut od domu więc piszą, że au pair będzie miała dostęp do ich samochodów. Typowy dzień od 8 do 17. Host mama ma 9 rodzeństwa!!! Mieszkają w Kansas i starają się bardzo często tam jeździć. 30 minut do Chicago. Ma tutaj swoją rezydencję Michael Jordan:D 
Byliby spoko gdyby 1 para bliźniaków zamiast 2 :(
 

3 komentarze:

  1. Na pewno fajna rodzinka , tylko dzieci za dużo :D powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Intuicja mi mówi że to twój pm xD aśka.

    OdpowiedzUsuń