poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Biorę się do roboty!

Zapisałam się do agencji już ponad miesiąc temu a nie zrobiłam z tym faktem jeszcze nic :P Głównie przez szkołę bo ostatnio serio miałam sporo obowiązków tam. Na szczęście to już koniec :D Ostatnio naszły mnie takie myśli, że masa dziewczyn roomy ma już pootwierane i po 10 rodzinek na koncie a ja cały czas w tym samym miejscu. Dlatego dzisiaj postanowiłam działać! Przetłumaczyłam jedne referencje, potem porobiłam skany i wrzuciłam na room tak samo jak świadectwo i deklarację medyczną - tą, którą miałam wypełnić sama. 
Na jutro przewidziałam robienie zdjęcia profilowego bo też chciałabym już wstawić na profil :D No i jeśli będę miała dobry humor, żeby sterczeć godzinami u lekarza i za pewne się denerwować to tam pójdę i spróbuję wywalczyć wypełnienie tych 4 stron formularza medycznego! Dodam też ostatnie skany czyli prawka, paszportu, szczepień. No i dzisiaj chcę skończyć pisać list, btw zaczęłam pisać go jakieś 1,5 miesiąca temu i skończyć nie mogę ;P Ale okkk jestem dobrej myśli!! :D 
Matura za tydzień, czemu się nie uczę? 

KOCHAM WIOSNĘ! ♥

4 komentarze:

  1. jesli zalatwisz szybko to pewnie w polowie maja bedziesz miala otwarty room wiec na luzie i bedzie dobrze!! powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to widzę, że jesteśmy w tym samym wieku i w tej samej Agencji :) bardzo sie cieszę i za moment dodaję do obserwowanych.
    Życzę powodzenia i wytrwałości, bo z lekarzami bywa ciężko ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://www.aupair-jull.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że niezły czas wybrałaś na uzupełnianie tego wszystkiego. ;p ja do matury też się jakoś nie mogę zabrać żeby się pouczyć, wiec doskonale Cie rozumiem. :D mam nadzieję, że szybko to wszystko załatwisz i że może nawet razem polecimy. :D powodzenia z papierkami i maturą w przyszłym tygodniu.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem Ali, czemu się nie uczysz do matury ale damy radę! A zdjęcie chce zobaczyć! Twoja fanka Jo :*

    OdpowiedzUsuń