wtorek, 24 marca 2015

START

Heeeeej!
Wreszcie zakładam bloga! Planowałam już dawno temu założyć, ale jakoś nigdy nie mogłam się do tego zabrać. Może na początek kilka słów o mnie! Mam na imię Ola, jestem tegoroczną maturzystką a w wakacje 2015 planuję wyjazd do USA jako au pair. Wybrałam agencję Au Pair in America bo miała najwięcej pozytywnych komentarzy wśród wszystkich agencji. Ogólnie jestem na etapie zbierania wszystkich dokumentów chociaż trochę mozolnie mi to idzie :D 
Czemu chcę zostać au pair? Uważam, że to świetna przygoda! Można idealnie nauczyć się języka, zdobyć nowe doświadczenie, poznać nowych ludzi, zwiedzić Stany, usamodzielnić się!
Wyjazd przewiduję na wakacje, najlepiej czerwiec-lipiec. 
Zanim otworzą mi room pewnie jeszcze masa czasu zleci bo list nie napisany, o filmiku to nawet nie myślę, referencje nie zebrane ;P 
Bloga założyłam przede wszystkim dla siebie! Będzie świetną pamiątką za parę lat, żeby powspominać jak się przygotowywałam do wyjazdu a potem już jak tam mi się w Stanach żyło :D Co robiłam, jakie przygody miałam, co kupowałam i z kim się kumplowałam :P Rodzinka i znajomi pewnie też od czasu do czasu wejdą żeby zobaczyć co u mnie :D:D No i może akurat dla kogoś moje posty będą pomocne? Ja jeszcze 2-3 lata temu potrafiłam zarywać noce czytając blogi innych dziewczyn szukając różnych rad, a nawet z ciekawości jak się powodzi innym dziewczynom za oceanem :) 
Także notki będą często, o różnych duperelkach :D 
PS. Z wyglądem bloga na razie nie mogę dojść do porozumienia :(

1 komentarz:

  1. Zatem powodzenia, blog dodany do obserwowanych. Ja też z APiA, tyle że już na etapie szukania rodziny, zapraszam do mnie :)
    igowithmyemotions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń