sobota, 25 czerwca 2016

MATCH #40

Jest to już stary match, jakoś sprzed 10 dni około. Spory zastój mam tu na blogu i jakoś ogólnie tematyka au pair się u mnie zawiesiła, nie odpisywałam na mejle itp. Ale już to zmieniam!
Rodzinka #40 jest z CC, ale nie siedzieli mi na profilu po prostu wysłali mi mejla i swoją aplikację przez polecenie agencji bo twierdzą, że do siebie pasujemy:D


MIEJSCE: Short Hills, New Jersey
HM: konsultant administracyjny
HD: coś z ubezpieczeniami
DZIECI: G3, G3months
ZWIERZACZKI: brak

Host-dad pochodzi z Polski i mówi do córek po polsku. Dlatego au pair również musiałaby mówić do dziewczynek po polsku co dla mnie odpada całkowicie. Jakieś 40 minut pociągiem do NYC. Stacja jest 5 minut od ich domu. Au pair będzie mogła korzystać z któregoś z samochodów rodziców. Weekendy wolne, w tygodniu praca od 8:30 do 17:30 a starsza dziewczynka będzie chodzić już do szkoły. Podobają mi się, są bardzo sympatyczni, ale nie wyobrażam sobie całego dnia mówienia do dzieci po polsku :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz