środa, 8 czerwca 2016

MATCH #36 i #37

Dzisiejszego dnia zgłosiły się do mnie dwie rodzinki z Au Pair in America :)

match #36


MIEJSCE: Stilesville, Indiana
HM: farmaceutka
HD: pracuje na lotnisku
DZIECI: B2, G2 months
ZWIERZACZKI: pies, kot, kurczaki, świnki :P

Hahaha rodzinka wstawiła do swojej aplikacji masę zdjęć świń, które mają :P Dzieci są słodkie i rodzice też wyglądają na sympatycznych. Są bardzo religijni. Mają farmę ze świnkami i kurczakami co no... nie podoba mi się zbytnio :P Napisali bardzo mało o planie dnia, jakby to miało wyglądać, ale sobota na pewno pracowita, wolna niedziela. Szukają au pair na 21 lipca, ja jestem wolna dopiero od końcówki września, wiec prawdopodobnie to nie jest rodzina dla mnie. Nie jestem w ogóle przekonana do tej rodziny:P ale napisali mejla, chcą rozmawiać, zobaczymy:D

A teraz match #37

 
MIEJSCE: Clarksville, Maryland
HM: jakiś tam manager:D 
HD: coś ze sprzedażą
DZIECI: G4, G9months
ZWIERZACZKI: kot

25 mil do Washington D.C. 4 godziny drogi do NYC :D Starsza dziewczynka chodzi do szkoły i na balet w soboty. Baardzo dużo pracy, ponieważ od 8 a potem napisali,  że będą "pomagać" mi przy czynnościach wieczornych aż do 21. Chyba odwrotnie powinno być i to au pair powinna tylko "pomagać" a o tej porze to już w ogóle powinna mieć wolne :P Takie dosyć starsze małżeństwo, ale sympatycznie wyglądają, ale no jakoś też nie jestem przekonana:D

2 komentarze:

  1. Hejka.. Kiedy planowo lecisz? :) Może będziemy leciały tym samym samolotem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nawet nie pamiętam jaki termin zaznaczylam, ale w terminie 20-30 września :)
      Może!:D byłoby super :)

      Usuń