wtorek, 7 czerwca 2016

MATCH #35

Teraz opiszę już ostatni zaległy match, tym razem nr 35 i  jest to rodzinka z APIA! baaardzo mało mam tych rodzin z tej agencji. Pod tym względem CC spisuje się dużo lepiej.


MIEJSCE: Reston, Virginia
HM: coś z przemysłem informatycznym
HD: brak
DZIECI: B3,5 G3months
ZWIERZACZKI: piesek

Bardzo mi się podoba jak host mama opisuje psa jako 4 członka rodziny, to naprawdę super!:) Jest to samotna matka z wyboru. Praca od 9 do 17. Starszy chłopczyk chodzi codziennie do szkoły, więc przez większą część dnia opieka tylko nad dziewczynką. Ogólnie nie ma dużo informacji.

4 komentarze:

  1. Mam pytanie i mam nadzieję, że nie zabrzmi one złośliwie, bo nie takie ma być, pytam z ciekawości. :)
    Jakim cudem przy takiej ilości rodzin nie znalazłaś jeszcze perfect matchu? :)
    Trzymam kciuki, powodzenia!

    Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, nie pomyślałam tak:D sama zadaję sobie to pytanie bardzo często.
      zauważyłam, że jestem bardzo wymagająca w stosunku do mojej przyszłej host rodziny. chciałabym mieć wolne weekendy, mało dzieci, wyrozumiałych hostów, samochód by można podróżować i najlepiej, żeby było w fajnej lokalizacji. nie znalazłam jeszcze rodziny, która miałaby to wszystko naraz.
      czasu mam coraz mniej, więc już teraz zmniejszę wymagania i będę rozmawiać z wiekszą ilością rodzin na skejpie, bo wcześniej robiłam tak, że coś już mis ię nie podobało to nawet nie umawiałam się na rozmowę. wiem, że to było błędem.

      Usuń
    2. Nigdy nie jest za późno na naprawianie błędów. :)
      Ale rozumiem też podejście - masz spędzić z tymi ludźmi rok (lub więcej), więc normalne jest, że chcesz być z takimi osobami, które jak najlepiej Ci podpasują.
      Tym bardziej trzymam kciuki!
      Każdy znajduje w końcu swój perfect match. :)

      Alex

      Usuń
    3. bardzo dziękuję :*

      Usuń