środa, 9 września 2015

MATCH #15

Mimo to, że przełożyłam swój wyjazd na rok 2016 i powiadomiłam o tym już agencje, mam match nr 15! Więc kilka słów o nich :)


MIEJSCE: Bethesda, Maryland
HM: stay-at-home
HD: pracuje w rodzinnym biznesie
DZIECI:  G15months + dziecko w drodze
ZWIERZACZKI: śliczny mały piesek

Mieszkają na przedmieściach, 20 minut Washington DC. Mówią, że jest dużo do roboty, że fajna komunikacja miejska. Dziecko urodzi się w listopadzie, rodzice nie znają płci - chcą mieć niespodziankę :) Mama w domu to jak dla mnie minus, chociaż to oczywiste skoro rodzi dopiero w listopadzie, że przez pierwszych kilka miesięcy będzie z dzieckiem. Roczna dziewczynka wraz z mamą uczęszcza 6 dni w tygodniu na zajęcia typu gimnastyka coś tam coś tam z samego rana :) Wyglądają na bardzo sympatycznych. 

5 komentarzy:

  1. To niedaleko ode mnie :) A na kiedy oni kogoś chcieli? Szkoda, że przełożyłaś wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem pewna, ponieważ nie napisali a ja nie chciałam tracić ich czasu więc od razu im napisałam, że przekładam wyjazd. Wydaje mi się jednak, że na listopad

      Usuń
  2. oo kurcze ale super :D ja chyba nie miałabym na tyle odwagi żeby wyjechac do Usa xddd
    takze gratuluje odwagii i powodzenia :)

    + zapraszam do mnie na konkurs było by mi bardzo miło gdybyś wzieła udział :)
    http://marijory.blogspot.com/2015/10/a-wiec-konkursss.html

    OdpowiedzUsuń