czwartek, 18 czerwca 2015

Czekam, ciągle czekam...

Czeeeść!
Jest to już na 100% ostatnia notka przed otwarciem mojego roomu! Uważam, że jestem już naprawdę, naprawdę blisko. Wczoraj dostałam telefon od Pani z APIA, która powiedziała mi, że Londyn przejrzał już moją aplikację i znaleźli jeden błąd. Ja byłam normalnie w szoku bo moja aplikacja została wysłana do Londynu dopiero 2 dni temu! Straaaasznie długo trzymały mi ją Panie z Warszawy :( Błąd miałam w deklaracji medycznej, Pani pytała czy nie mogę zmienić tego od razu ale skaner zepsuty więc nie ma jak... Dodałam to z 20 minut temu i mam nadzieję, że już DZISIAJ będę mieć otwarty room!!! Nie mogę się doczekać :D
Co do CC... Przy okazji mojej wizyty w Warszawie (owf <3) poszłam na spotkanie informacyjne z Cultural Care. Było mega spoko, Pani przemiła, było tylko 5 dziewczyn razem ze mną, ale bardzo fajnych więc spoko się gadało :) Interview trwał może z 10 minut haha i mega lajtowy. Aplikację mam wypełnioną w 95%, jedyne czego mi brakuje to referencji i postaram się to jak najszybciej uzupełnić. Mam wypełnione wszystko co jest potrzebne do szybszego matchowania. Więc czekam teraz, aż Pani tam napisze o mnie jakąś notatkę i zaakceptuje mnie do tego matchowania bez otwarcia roomu :) 
Kuurde niech otwierają mi już te profile! 

Btw na orange warsaw festiwal było przeeeemega! BASTILLE BASTILLE BASTILLE <3



1 komentarz: