środa, 20 maja 2015

Aktualizacje

Hej!:)
Ostatnio miałam trochę słaby okres jeśli chodzi o au pair. Naprawdę straszliwie nie chciało mi się tego wszystkiego wypełniać, chociaż bardzo zależy mi na wyjeździe. Nie mogłam w ogóle skupić się na kręceniu filmiku i tych wszystkich zdjęciach i papierach więc trochę zaczęłam to olewać. Ale teraz naszła mnie nowa pozytywna energia! Wiem, że jestem totaaaalnie w tyle ze wszystkim. Połowa dziewczyn, które chcą wyjechać w 2015 ma już za pewne perfect matche a ja w lesie :( Ale stwierdziłam, że jeszcze jest nadzieja, że wyjadę pod koniec sierpnia/września jeśli teraz zacznę działać pełną parą!
Więc tak... aktualizacja mojego roomu
Mam wstawione 5 zdjęć (wymagane jest 4), wstawione 2 referencje od dzieci + jedno moje tłumaczenie i 1 referencje charakteru, deklaracja medyczna (ta jedna strona, która miała być wypełniona przeze mnie), skan świadectwa szkolnego, karty szczepień, paszportu, prawa jazdy, list dodany i wstawiłam dzisiaj filmik. Jest to taka na maxa słaba i surowa wersja, ale nie mam za bardzo czasu teraz nagrywać i tego wszystkiego sklejać, a zależy mi na jak najszybszym umówieniu się na interview więc postanowiłam dzisiaj dodać tę wersję, a najwyżej później dogram jeszcze jakieś scenki, coś tam pododaję, żeby było ciekawiej bo teraz to tak naprawdę ponad 1,5 minuty samego mojego gadania :P   
Brakuje mi tylko tego formularza od lekarza (jaki rym:P) i zaświadczenia o niekaralności, ale słyszałam, że z tym zaświadczeniem to można poczekać i dodać go później bo nie jest ważne jakoś strasznie długo. Napisałam do swojej konsultantki już, mam nadzieję, że naprawdę szybko posprawdza mi te dokumenty i będziemy się już umawiać na interview. Biorę pierwszy wolny termin! Oby jak najszybciej!;)
A tak btw zdałam polski ustny jakiś czas temu i jutro czeka mnie już ostatnia matura :) tym razem ustny angielski. Będę mogła sprawdzić się przed interview. Nie stresuję się jakoś bardzo mocno chociaż wiem jak słaby jest mój poziom. Okkk będę się odzywać jeśli konsultantka odpisze co dalej z moim roomem :)

A tu fotka gdybyście byli ciekawi jak wygląda room w APiA :)

8 komentarzy:

  1. Jesteś coraz bliżej :) powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz bliżej otwarcia roomu i szukania rodzinek. :) oby jak najszybciej! :D powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaświadczenie o niekaralności i od lekarza możesz dać później. Tak samo międzynarodowe prawko. Ja mam PM i jeszcze tego nie załatwiłam :D Także jak najszybciej niech Ci otworzą room :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to ekstra :) ja już miedzynarodowe prawko mam załatwione :) czekam na to bardzo!!!;)

      Usuń
  5. No ładnie! Jesteś prawie na finisku! Zepnij poślady i kończą tą aplikację żeby Ci mogli jak najszybciej room otworzyć! Bo konkrencja nie śpi :)
    Powodzenia na angielskim jutro, ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) juz teraz z górki ;) najgorsza jest ta papierologia. Powodzenia ! ;)

    OdpowiedzUsuń